Munkatársaink európai - sőt mi több, világ - szintű szolgáltatást nyújtanak!
Elítéljük a rohanó életvitelt, vonataink megfontoltan, vagy sehogysem közlekednek!
Interaktív szolgáltatások keretében az utasok maguk takaríthatják ki az ülőhelyet, ha le szeretnének ülni!
Odafigyelünk szemünk egészségére: állandó fényviszonyt biztosítanak intelligens ablakaink, amelyek piszoktól sötétülnek. Este nem kapcsolunk lámpákat, hogy nyugalma teljes legyen!
Az extrém sportok kedvelőinek: nyáron teljesen feltekerjük a fűtést, télen soha.
A wc-ben se lámpa, se tükör, se papírtörlő, ezzel tudatosítva a természetes nomád élet szépségeit!
A csatlakozásokat nem hangoljuk össze, hogy ön ne érezze magát egy gépi rendszer tehetetlen részeként!
Várótermeink közbiztonsága érvényesíti az evolúciós folyamatokat: csak az erős marad életben!
Utasbarát menetrendek: megjegyezhető mennyiségre csökkentettük a járatszámokat!
Banki szolgáltatások: nagyobb mennyiségű készpénzét beválthatja menetjegyre!
Odafigyelünk a környezetünk egészségére: hetente legalább 3x vonatmentes napokat tartunk az egész országban, elviselhető mértékűre csökkentve a káros-anyag kibocsátást!
Bevezettük a szubjektív felelősség fogalmát: munkatársaink csak a haszonból részesülnek, a hiányt nem kell befizetniük!
Jelentkezz csapatunkba, nálunk megvalósíthatod magad, gátlásaid levetkőzheted. Ha iskolában elnyomtak, nincsenek barátaid, sőt még a szüleid szerint is hülye vagy, akkor gyere hozzánk dolgozni! Ma már a legtöbb munkatársunk kinőtte gátlásait és teljes lelkinyugalommal szop.t egy egész országot!!!
MÁV - sztrájktól-sztrájkig
nos ez volt a poén része :)
és mielőtt még megint felmenne az én szeretett, imádott, tisztelt vasutas barátaim, ismerőseim cukra azért elnézést kérek a kiélezés miatt. ugyanakkor van igazságtartalma a dolognak, de természetesen igazat adok Zuszkának is, aki a fórumon /egyébként teljesen jogosan, és objektíven/ felvetette az ügyfelek utazási morálját, hogy igenis akadnak olyan inkubátorszökevények, akik örömüket lelik a nemzeti vagyon rongálásában, igen nemzeti, mert látványos összegeket pumpálnak bele ebbe a rozoga kis szatyorba az állami kasszából /amit a mi adónkkal próbálnak bélelgetni/, hogy egyáltalán még zötyögjenek a vonatok. persze van számos fejlesztés is, ezt Sütikém diplomamunkájában kifejtettem, /akit izgat írjon egy mailt, szívesen elküldöm/ mint a kioszkok amelyekkel a neten megvásárolt jegyeinket megszerezhetjük, vagy a szép új csendes és kényelmetlen flört vonatok, vagy a számtalan helyen látható állomás felújítások,a railjet vonatok bevezetése...
a baj az, hogy aki igazából vasutasnak érzi magát, az nem tehet többnyire a fennt kiélezett dolgokról. nem a forgalmista dönt a vonatmenetrendről, vagy arról, hogy nem jó a klíma a city-n és szétfagyni 35 fokban pestig, vagy éppen megfőni a 45 fokos belső hőmérsékletben sem a szerencsétlen jegyeket ellenőrző kalauz tehet... arról nem is beszélve, hogy hála égnek a szakágak önállósodása azt a remek helyzetet eredményezte, hogy amíg korábban a vasút dolga volt, hogy a 18:18-as dombóvár- budapest déli pu között közlekedő vonat felérjen épségben és időben, most a javító szakág felel a mozdony, és a kocsik műszaki állapotáért, amely a mozdonyvezetők, illetve a személyszállító szakágak tulajdonát képviseli a pályavasút sínein közlekedve, a forgalomirányító központok utasításai alapján /kb így fest a dolog, már nem emlékszem pontosan, de ki van fejtve, mert ez nagyon izgatott akkor :P/, és ezek a vállalatok laza közreműködésben állnak egymással, ne várjuk, hogy az utasok érdeke érvényesül.
a baj a vezetőség elmeroggyant agytekervényeiből kiinduló zseniális ötleteknek, az emberek gyarlóságának, illetve a pénz hatalmának tudható be. szerintem.
természetesen előfordulnak személyes konfliktusok, meg esetek ahol úgy érezzük, hogy a sokszínű szakágak ezer féle munkatársa aktuálisan nem megfelelően nyújtotta a szolgáltatást amelyet a vasúti közlekedésért felelős vállalatoktól elvárnák általában /ugyanis az utazóközönség 99,98% azt sem tudja, hogy ha a forgalmistától vált jegyet akkor a pályavasút munkatársával kötött üzletet, amely bevételét egy feláras tranzakción keresztül juttatják el a starthoz, aki elvileg a szolgáltatást nyújtja, szóval fogalmunk sincs hogy az adott gondunkkal tulajdonképpen kihez kell fordulni, így ha nem találjuk el a megfelelő személyt könnyen kaphatunk kritikátlan, minősíthetetlen stílusú tájékoztatást arról, hogy ő nem tud érdemben segíteni/, nem azt jelenti, hogy az egész bagázs olyan lenne.
ugyanakkor a sztrájkért is inkább a dolgozókat bujtogató, ugyancsak a fent említett vezetőket sújtó tehetséggel megáldott szakszervezeteket okolom első sorban, akik a tegnap említett néma sikoly című filmhez hasonló mentális befolyásolást képesek időnként elővarázsolni a napjainkban egyre kevésbé megbecsült, és egyre kevésbé megfizetett vasúti közlekedésért felelős vállalatok dolgozóiból.
szóval, ezzel le tudtam ez évi jó cselekedeteim, kicsit kiálltam azokért az emberekért, akik a vasút hőskorának emlékét őrizve a vonatozás pozitívumait erősítendő kiváló munkájukkal próbálják meg az utazó nagyközönség igényeit /néha kritikátlan viselkedését, tétovaságait, értetlenségeit, vagy épp megfelelő tájékoztatását, kiszolgálását / kielégíteni.
Utolsó kommentek